BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 11, 2013

tiada status

bismillahhirahmanirrahim .
agak lame jugak aku tak on aku punye blog. post punn xde yang baru .
then ari nie .. aku mmg sedihh gile..
rase tersisihh .. semua ade.. selama nie aku salu pendamm perasaan aku . xde sape punn yang tahuu ..
tapii hari nie . aku rase sgt marahh sedihh benganggg .. hmmm

dari dulu sampai sekarang , ade aje yang salah .
salahh aku ke ? mungkinn ade salahh aku . tapii untukk hal kali nie ,
aku yakinn bukann salah aku ..
aku nie pentingkann diri aku sendiri ke ?
aku ta rase ye , sbb dalam hal nie korunkk yangg pentingkann diri .

kadang setiap perkataan yang diluahhkann oleh mereka2
sangat pedihh untukk aku telann .
sound direct , depan orang ramai .itu mmg dahh biase ..
kalau mulut takde insurans, g mne2 punn same jugakk . ta reti nk jage ..
hmmmm ..

penatt wey , menangis . penatt ..
tapii korunk xrase ape2 punn kann , sbb bukan korunk yang ade at tempat akuu ..
hmm.. tahh lahh .. susahh aku nakk telann ape yng korunkk dah muntahhkannn ..
;(

0 1000 orang nak try PESANAN KASIH teah: