BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 20, 2012

HB to me ;)

assalammualaikum , sobat sobat sekalian . sehad ? alhamdulillah.
hari nie bape hari bulan ekk ?? huhu . xpelha biar saye je yang jawab . hari nie 19.11.2012 . agak sedap jugak tarikh serta nombor tuhh . huhu . tapi ape kene mengena nombor tuh dengan entry saye nie ? ahakx.. meyhh nak cite . 
nie tarikh dimana saya dilahirkan . thankful to ALLAH .sbb still bagi ruang untuk saya bernafass . thnx to mum n dad too . :)  tanpa mereka tak lahir lha sye kat dunie nie . i love u mum dad .. terima kaseh kpd kakak , adikadikk n kawan2 jugakk .:)  sayang korunk semua . muah muahh

Thursday, November 15, 2012

:( eren- terluka

Ku sangkakan madu ternyata racun
Ku sangka bahagia ternyata sengsara
Manis mulutmu bicara aku tergoda
Pahit ku dapat sampai ku tak menyangka

Kesetiaanmu hanya sesaat saja
Hanya membuat luka perasaanku
Setelah ku melihat kau bersamanya
Ku putuskan saja pergi jauh darimu
Aku kecewa, aku terluka

Sakitnya hatiku sampai tak tertahan
Tak rela diriku kau buat begini
Ku pasrah walaupun terasa sesak di dada
Ku mengalah demi kebahagiaanmu

Semoga semua menjadi pelajaran
Kisah cinta ini tak akan ku ulangi lagi
Cukuplah sudah sampai di sini saja
Lebih baik ku hidup sendiri

Aku kecewa, aku terluka

Sakitnya hatiku sampai tak tertahan
Tak rela diriku kau buat begini
Ku pasrah walaupun terasa sesak di dada
Ku mengalah demi kebahagiaanmu

Semoga semua menjadi pelajaran
Kisah cinta ini tak akan ku ulangi lagi
Cukuplah sudah sampai di sini saja
Lebih baik ku hidup sendiri
Lebih baik ku hidup sendiri ooh ooh

sungguh kejamm

kangen band - sungguh kejamm


Ku mencintaimu lebih dari nyawaku
Bahagia kau pun dengan cintaku
Sepakat mengikat janji untuk saling melengkapi
Bagai fajar menjemput sang embun pagi

Mengapa kau menghilang
Menghindar dari cintaku
Mengapa kau robohkan
Dan meremukkan jantungku

Sungguh kejam kau meninggalkanku tanpa perasaan
Di kala hatiku merajai hatimu
Ku mohon kau jelaskan padaku sebab apa kau meninggalkanku
Bukankah kita berjanji untuk sehidup semati

Kau pun begitu bahagia di pelukanku
Hingga cinta kita bagaikan pelangi

Mengapa kau menghilang
Menghindar dari cintaku
Mengapa kau robohkan
Dan meremukkan jantungku

Sungguh kejam kau meninggalkanku tanpa perasaan
Di kala hatiku merajai hatimu
Ku mohon kau jelaskan padaku sebab apa kau meninggalkanku
Bukankah kita berjanji untuk sehidup semati

masanya ~

 

assalammualaikum pembuka bicara , setelah sekian lama kita tidak bersua muka*merepek*
malas nak panjangkan kalimah kalimah poyo poyo nie .
nak teruskan sahaja cerita nya disini .
sedia lha tadah telinga anda okey ? time kaseh . :)
hmm . aku tak tahu kenapa , mengapa aku bolehh suka kat dea .. sius , aku memang suke suke sgt kat dea  tapi aku tahu aku takann mampu dapatkannn dea . xkannnnn.. hmmm .. dea still mengharap orang laenn .. xpelahh . aku harapp , kite bolehh jadikk kawannnnnnnnn .. kawannnn rapatt .. :(  hmmm . taw taw...