BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 22, 2012

everything is gone ~

Grateful to God for still giving us the space to breathe ;)
winkk


Tujuan saya berblog bukan lah untuk mengata , mengutuk , menggosip, mahupun menagih simpati orang ramai . Tapi ada satu, dua tiga  matlamat je saya menubuhkan blog nie .hehe ., hanya untuk suka suka dan melepas kan ape yang terbuku kat hati ini , dan berkongsi kebahagian serta kesedihan saya dengan sape2 je yg terbaca segala macam entry saya .ada FAHAM??  ; )

 saya tak tahu kenapa ,macam mana bole wujudnya perasaan nie , n bagaimana perasaan nie datang .
tapi saya tahu walau apaII pun persoalannya , ia tetap tak akan jadik milik saya .sekarang atau selama lamanya tetap tak kan jadi milik saya .

patut ke saya sedih ? atau saya perlu gembira ? atau perlu tengok saya merana ? hmm . biarlah saya sorang je yg tahu n hanya saya sorang je yg boleh jawab semua soalan nie .. saya tahu tuh .
mungkin saya memang tak layak untuk awak . banyak kekurangan yang ada pada diri saya .walaupun  kita tak penah bertego tapii . hmm . . 

awak tahu saya sedih ? *lawak lha kalau awak tahu , sbb awk bukan ahli sihir mahupun ahli nujum yang dapat mengesan tindak balas seseorang tuh kann... ;)

kbaiii  :)

0 1000 orang nak try PESANAN KASIH teah: