BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 7, 2012

hmmmmmm

lame rasenye ta update blog nie .. ghinduuuu  dah . hahak tuiiihhhh ..
ha , sume sebok2 sal UPU tuh , aku tade rezeki  tak dapat masuk  u tuh .. hukhuk ..  :'(
skunk nak masuk mane pun tataw , on9 mcm2 last2  bile dah dapat sume tuh
penink lak pale nak pk nak masuk mane .
ape daaa aku nie .. haish ..

skunk nie dok hitung hari je nak p sambung belaja .. hmmm
takuddddddddddd ,.. takudddddd dgn persekitaran , n takudd tak leyh bawak ..
arggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .. tensennnnnnnnnnn. :'(

ha , mcm2 masalah .  salah ke aku nak buad rayuan untuk masuk u tuh ?
aku kan just mencuba .hmmmm .. belum tentu aku nak p n belum tentu aku dpt pun .. hmmm
:'( sedeyh . g 1 , maslah org len dgn aku2 sekali kene .. hmmmm . k tu je . bye ..

2 1000 orang nak try PESANAN KASIH teah:

Yana Libra said...

takpe, cuba lagi..kalau leh wat rayuan, watlah~

all the best ye~ :)

♥nur fatihah♥ said...

:) hee . saya tak perasan awak punye comment nie . nway thanx . :)