BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 2, 2012

jom kenal .. :)

hai . mlm nie ..oppsss .. nak pagi dah nie .. hoho... oke-2 biarkan la .. 
ha.. aku tgh bosan ,so meyh aku nak knl-2 kan diri aku .
*sape yg dah kenal tuh ,jom bekenalan lagi sekaly .. hehee..


NUR FATIHAH
korunk bole pgl TEYHA / TEAH / WHATEBER YG KORUNK NAK . 
aku GEMUK ,aku PENDEK ,aku kulit SAWAH MATANG , JERAWAT BANYAK ,. senang cite aku HUDUH . :) *mesty korunk tanak kawan dengan aku kan ? huhu. ade aku heran ? (sebenanye heran la jugak kan .hmm )
aku tgl kat . er.. ta payah bg tawu la,nty kowunk terbang carik aku plak . huhu
nak no tepon ? bole ..*kowunk tinggalkan no phone korunk , yg mane aku nak-2 knl tuh ,aku akn contact kowunk . KITE TENGOK SAPE YG KENE .. haha .. *ALA,aku tawu tade sape yg berni bg pown . aku pown maen2 je k .. :)
lagi kowunk nak tawu ape ?? mknan kgemaran sume tuh ,ta paya tawu la . bkn kowunk ley kuarkn duet bg aku mkn pown .. HAHAHA ..
ha .. hobi aku . jeng-3 .. mcm2 la.. huhu
cita-2 aku ,nak jadik nurse !! tapown cikgu !! or akauntan . :) HOPES ...
aku dah 18 Tahun oke ! yar ! tua kan ? tape .korunk lagi TUA la . haha..
maaf ye orang-2 tua .. :)
oke . tu je .. bybye.. luv kowunk .. :)

1 1000 orang nak try PESANAN KASIH teah:

Yana Libra said...

Hehe..akak memang lagi tua dari teyha~~

tapi akak dah ada kerja & harta sendiri..hehe~~~