BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 26, 2012

APE ???????jeng jeng jeng ..

betul ke ? betul ke ape yang aku bace tuh ?
sumpahhh ! aku takut + terkejut gile ..

APE ?????? jeng jeng jeng !! :)

hmm ..
bukan ape ,aku terbace entry sorang blogger nie /
dea kate ta elok boh status "in a relationship" at FB,.
yela .. kate dea .. itu hanya mengundangkan kemaksiatan ..
dea yang kate ,aku just menyampaikan je .. hehe
tapy ade betulnye jugak .
NABI pown pernah berkata : sebaik2nya rahsiakan hal2 pertunangan dan iklankan perkahwinan...

ha..nampak tak ????? yg kat fb tuh .. baru COUPLE2 .bknnye BERTUNANG . n nabi sendiri cakap .. pertunangn tuh kne rahsiakan .. hmmm ...so pndei2 FIKIR oke ???

*ambil iktibar k . untk diri aku jugak .. :)

0 1000 orang nak try PESANAN KASIH teah: